.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام کاندیداتوری خاتمی در بهمن یا اسفند

عضو هیئت مدیره بنیاد باران با تاکید بر اینکه تاکنون بحثی برای کاندیداتوری میرحسین موسوی وجود نداشته است، گفت: معتقدیم که سیدمحمد خاتمی بهمن یا اسفند ماه سال جاری موضوع کاندیداتوری خود را اعلام خواهد کرد.

سید حسن رسولی، عضو هیئت مدیره بنیاد باران درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: اگرچه اصلاح طلبان در نهایت از طریق نظرسنجی یا حکمیت یک کاندیدای محبوب را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهند کرد، اما در این مورد که این کاندیدا مهندس میرحسین موسوی باشد تاکنون هیچ بحثی مطرح نبوده است.

وی افزود: کاندیدای محبوب اصلاح طلبان براساس همان دو روشی که اعلام شده یا از طریق نظر سنجی و یا از طریق حکمیت " که طرح آقای کروبی است" انتخاب خواهد شد؛ اما قطعا طرح این موضوع به معنای معرفی میرحسین موسوی به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان نیست.

رسولی با بیان اینکه طرح معرفی کاندیدایی کاردان و محبوب از سوی سید محمد خاتمی به معنای عدم حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری دهم نیست، تصریح کرد: خاتمی با بیان این مسائل همچون گذشته دغدغه های خود نسبت به برخی موضوعات را مطرح نمود .

وی در پایان خطرنشان کرد: شخصا همچنان اعتقاد دارم که تصمیم نهایی خاتمی، حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم است که این موضوع به طور رسمی در بهمن یا اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد.

این در حالی است که سید محمد خاتمی 24 مهر ماه در یزد، در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که " بالاخره کاندیدای ریاست جمهوری می شوید یا خیر؟" گفت: شخصی را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان معرفی می کنیم که هم کاردان و موفق است و هم مردم او را دوست دارند.

بنا بر این گزارش خبرنگار سیاسی مهر از منابع آگاه کسب اطلاع کرده است ، که خاتمی قصد دارد در انتخابات آتی حضور نیابد و میرحسین موسوی را به نامزدی در انتخابات دهم ریاست جمهوری راضی کند تا اصلاح طلبان خلاء کاندیدای محبوب نداشته باشند.

رئیس جمهور سابق ایران در آخرین اظهار نظر خود در روز های اخیر اختیارات ریاست جمهوری را در حال حاضر ناکافی خوانده و گفته است : اگر کسی می تواند با اختیارات موجود به عنوان رئیس جمهوری در اجرای کامل قانون اساسی موفق باشد باید وارد صحنه شود والّا صلاح نیست که بیاید.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.441 seconds.